torsdag 21. mai 2009

Ukens blomst

I dag har jeg og mamma vært på Plantasjen. Tenkte det var på tide å få ut fingeren å handle litt blomster til inngangsparti og en liten veranda vi benytter frem til den andre blir ferdig. Men den ser mørkt ut for at vi skal få benytte oss av den nye denne sommeren, siden den ikke er påbegynt i det heletatt!:/
En av blomstrene som fikk bli med hjem var "Ukens blomst" på Plantasjen som var lavendel i sink eller hvitemaljert bøtte til 99 kr!Så løp å kjøp :) Kjempefin bøtte med en fin porselens hank på. Den lukter kjempegodt!Nå står lavendelen i trappeoppgangen vår, må ordne litt til på ystealtanen som vi kaller det, før den settes ut der!

Ser noen bruker å ta med sine fine støvler på ulike bilder, jeg har ikke noe støvlepar selv, så Spurven sine støvler får være modell for denne gang ;)

Nå er Mannen i mitt liv på trening og jeg sitter å ser på Ungkaren på TvNorge. Kan ikkje hjelpe for å bli pinlig berørt av alt som sies og gjøres av de damene der....men klarer ikke å la være å følge med når man først har begynt :)

Nå har jeg gjort klart kveldsmaten så vi skal kose oss med senere...mmmm..gleder meg!Jordgubbar og vaniljesaus!Nydelig!

Fortsatt God langhelg (for dem som er så heldige å ha det!)

2 kommentarer:

Linda sa...

Jeg har kjøpt meg Lavendel ;O)
Men 99,- for denne var jo råbillig!
Koselig at du ble med på min jubileumsytrekning!

LYKKEBO sa...

Hei! Takk for koselig hilsen du la igjen hos meg:) 99,- for blomst med potte!!? Snakk om kupp! Tror jeg må innom der en yur i dag, og krysse at salget er ennå:)

Ha en fin dag:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...