fredag 29. mai 2009

Prima ballerina

Den siste uken har jeg stort sett sydd om kveldene, og jeg storkoser meg med det! Har blitt endel Tilda-figurer etter at jeg ble hekta på å sy :) Lurer avogtil på hvor jeg skal gjøre av det jeg syr, og det jeg har planer om å sy....Det er begrenset hvor mye man kan beholde selv. Men det skal være sagt at jeg har enda ikke en figur på badet, soverommet eller kjøkkenet! Så blir nok en figur (eller flere) i hvert rom i leiligheten etterhvert!:) Syns de er så koselige og blir glade av å se de. Klarer ikke helt å forstå at de er mine verk, må fortsatt gni meg litt i øynene og se en gang til at det er jeg som har laget de! Med tanke på at jeg hadde minimal syerfaring fra før, så er jeg en smule stolt av meg og mine små, stappede underverker :)
Jeg er heldig å ha mange tantebarn jeg kan sy til. Fremover nå er det mange av de som fyller år, og da syns jeg det er koselig å kunne gi vekk figurer til de. Prøver å finne figurer som passer til hver enkelt. Kanskje ikke noe de ønsker seg nå, men de vil kanskje sette pris på det når de blir eldre!

Den ene niesen min som fyller 8 år denne sommeren, danser ballet. Hun elsker å underholde oss, og sier ikke nei om vi spør om ho vil danse litt for oss. Liker å være i spotlighten :) Så til henne har jeg sydd en Tilda-ballerina. Hun fikk lekre strømpebukser fra en undertøyvaske-pose. Man tager hva man haver!:) Og jeg limte på små strass-stener på strutteskjørtet, hører med litt glitter og glam på en primaballerina!Det som står igjen på ballerinaen er et figurstativ. Det får jeg snekre til i morra, nå er det natta og takk for i dag! :)
God natt!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...