tirsdag 12. mai 2009

Litt mer feriehus

Jeg fikk ikke tid til å blogge om den andre leiligheten som er i feriehuset vårt når vi var på tur, så jeg tar det igjen nå! Den er en god del større enn den som vi bodde i nå, den har 2 små soverom og ett stort. To stuer, kjøkken, bad og vaskerom. Så den er ganske så innholdsrik for å være feriebolig. Men den har vært benyttet til helårsbolig før familien min tok over huset. Gjenbruk er stikkordet også for stilen på denne leiligheten. Her er fra det største soverommet, i tilleg til denne senge er der en dobbeltseng.


(og ja, jeg har benyttet meg av Photoscape :) )

Før gikk E18 rett forbi huset, men nå er den flyttet så det er faktisk mulig å sitte ute og nyte stillheten og sola, uten at store trailere og ferietrafikk (helst om sommeren)suser forbi! Nå er det en og annen bil som kjører forbi. I tillegg hører vi måkeskrik, det hørte vi ikke før pga all trafikken! Så for engangs skyld var det en hærlig lyd å høre!:)
Så her sitter vi å nyter utsikten, ser på båtlivet om sommeren og soler oss, uten å bli forurenset av trafikk :) Om man vil se detaljer, så er det bare til å klikke på bildene :)
Nå sover Spurven, det betyr at jeg må være effektiv med å gjøre ting og tang, så tudeliduuu,
og ha en fin dag!:)

1 kommentar:

Emmas Verden sa...

Velkommen hjem ;)
Ser ut som dere har hatt en fin tur..og det er jo ingenting å si på omvgivelsene der nede :) Flott feriehus..
OG flotte roser..kjekt å få en sånn overraskelse ;)
Kos deg med alle prosjektene dine..gleder meg til å se alt det fine du lager!!!
Klem Anne***

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...