fredag 3. april 2009

Shopping utsatt...

Jeg og Spurven skulle jo på påskepyntshopping i dag, men det ble ikke noe av til fordel for det fine været som var her i dag. Gradstokken var oppe i 15 grader, så da måtte vi jo benytte oss av det. Kunne ikke kaste vekk dagen på shopping da, det kan en bruke styggeværsdager på :) Så vi har vært ute å kost oss i sola, hoppa på trampoline og krabbet opp og ned verandertrappen..hehe...en aktivitet Spurven satt pris på!
Så jeg har tenkt at jeg skal være litt lur å vente til etter påske, og kanskje gjøre meg noen kupp på påskepynt. Butikkene er jo fulle av kyllinger, harer og annet som indikerer at det er påske, så noe må jo bli tilovers etter påske også. Så i disse finanskrisetider gjelder det å tenke økonomi, så påskepynten blir handlet etter påske, til redusert pris, forhåpentligvis!:)

Vil bare komme med et lite internettshopping-tips, fant mye fine og søte ting her: http://www.plumo.com/ Er en engelsk side, de sender til Norge, men handler man over 200 kr kommer toll i tillegg. Her er noen av mine favoritter fra denne siden:
Dette egget var kjempefint syns jeg.


Sett så skjønne etasjefat før? Ikke jeg, syns de var nyyydelige :) Syns serviset i bakgrunnen også var nydelig, skikkelig "eye-candy"!
Søte små hjerteskåler, som kan brukes til så mangt! Falt for de også jeg! Før jul bestilte jeg litt småtterier fra denne siden, bla disse Babuscha nøkkelringene. Jeg tok av selve ringen, kjøpte et langt sølvkjede på Glitter og festet den lille dukken på. Så da hadde jeg fått meg et fint nytt smykke! Jeg har den dukken med rød "hette"!Veldig glad i den, passer til så mye:)
God helg alle sammen!
Kjempehyggelig at det er så mange som har vært innom bloggen min i dag! Da blir mitt bloggehjerte glad! :)

3 kommentarer:

Christina Mari sa...

Kjempe fine bilder!:)
Ønsker deg en flott helg,å en god påske!:)
Klem C

Christine Louise sa...

Så koselig blogg du har :) Og sååå masse du fant på loppis :)

Det er alltid like kjekt altså :)

Klem fra meg

Ninas Interiør sa...

Så flink du er til å sy! Kjempefin dåpsgave, og koselig blogg!

Påskehilsen fra Nina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...