lørdag 25. april 2009

Jeg trenger litt hjelp...

Det finnes så mange kreative og flinke bloggedamer der ute, og jeg håper noen av dere leser dette innlegget og kan hjelpe meg litt!
På badet vårt er det en stor luke over toalettet vårt, og den er IKKE noe fin!Og jeg finner ingenting som jeg er fornøyd med som kan skjule den heller. Har tenkt på bilder, men finner ingen som faller i smak, og som i tillegg er rette størrelsen. Speil er også et alternativ, men for den rasen som står når de skal bimelimme så er det kanskje ikke så greit å stå å se på seg selv...jeg vet ikke...! Slik ser hodebryet ut

Ganske stor også, skjønner dere, så er ikke så lett. Kan ikke fjerne den heller, for det er noen rør inni der som en må nå tak i om det skulle være noe engang.

Håper dere flinke damer har noen ideèr!Alle forslag mottas med takk :)

Klem

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

kanskje ei tavle, der dei som er innom kan skrive helsingar :)

lurte litt på dei kjempesøte hestane du har i eit innlegg lenger her nede.... lagar du på bestilling?? og i tilfelle ka pris?? supersøte var dei :)

fin blogg :)

klem :)

Anonym sa...

Det første jeg tenkte du kunne hatt der var et innrammet bilde med "toalett-regler"(eventuelt sy selv?), så kan menn stå å lese den mens de gjør sitt fornødne?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...