torsdag 9. april 2009

JA-benken

Ja, det var den blogge-pausen...:) Klarte ikke å holde meg unna..men hadde god grunn til å avbryte pausen syns jeg, måtte bare blogge litt om benken min. Har tusla og malet litt på en liten benk i dag. En Ja- benk...

Det blir fortalt at mange karer tok jentene sine med på tur inn i skogen når de gikk på frier føtter, fant en benk og spurte fint. Mange jenter svarte nok JA på de ulike benkene rundt omkring :)
Her er benken før
Fikk den av mamma, hun har hatt den til porselensdukker. Jeg vil bruke den til Tilda figurene mine eller den er fin med miniplanter stående på.
Her er Ja-benken etter makeover:
Mala også ei søt rose på, ble litt mer romantisk syns jeg. Må jo være litt romantiske omgivelser på en Ja-benk ;)

Her sitter en Teddy-jente og koser seg med årets første soft-is, mens hun venter på noen friere :)
Har hatt en ganske så produktiv dag i dag. Malet benken, malet loppis-rammene mine og malet litt på bordet til Spurven. I tillegg har jeg sydd en hest, som jeg nå skal gå å fylle med stappevatt :) Alt dette i løpet av den timen Spurven hadde formiddagsluren sin idag. Viktig å være effektiv og utnytte slike stunder!!
Nå venter stapping, godtespising og cola drikking! Påskekos med andre ord!!
Ha en videre fin påske ;)

2 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så søt da! Gøy å holde på med sånt puslerier!!

Ha noen fine påskedager!!
Hilsen Ljo :O)

Villa Creme sa...

Så utrolig søt krakk, og kjempefin teddy med is. Har du sydd den selv?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...