torsdag 30. april 2009

Her er det noe muffins på gang...

Jeg har inntil nylig trodd at når det var noe lureri på gang, at det het "noe muffins på gang...", helt til jeg fikk høre at det het "muffens"! Hehe...jaja..ganske likt syns jeg da, lett å høre feil eller? Flere enn meg som har sagt muffins istede for muffens? :)

Jeg har i tillegg til hesteavling de siste kveldene, "bakt" noen muffins med symaskina. Heeeelt kalorifrie! :)Nå skal symaskinen min få noen velfortjente dager fri! Jeg og Spurven skal slå følge med mamma og pappa til Risør en ukes tid. Og siden det er mangel på plass i bilen, må nok symaskinen bli hjemme:) Men jeg tar derimot med meg strikkepinner og bøker. Må jo ha noe å drive med, blir nok rastløs om jeg ikke har noe!

Så i morra venter en langlang biltur. Håper Spurven holder ut, har med Teletubbies DVD så hun kan titte på når tolmodigheten begynner å gå tom:)

Håper jeg får tilgang på nett, så jeg får blogga litt og ikke minst fulgt med på dere andres flotte blogger:)

God natt!:)

1 kommentar:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

å dei muffinsane var søte!! sagt det før og seier det igjen: skulle ønske eg kunne sy!!!

:o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...