onsdag 8. april 2009

God påske:)

Nå er hjemmet pyntet helt ferdig og maten for påska kommet i hus! Så nå er det bare slenge seg på sofaen og slappe av, nå er det bare kos som står på agendaen! Har planer om å utnytte påska maksimalt, både med sosialisering og avslapping..
Kanskje jeg tar meg en liten blogge-påskeferie også. Kan jo hende at noe "bloggemateriale" dukker opp i påsken. Men ellers skal jeg prøve å fokusere på venner og familie og legge blogging og interiør på hold i påsken:)
Var ute å hentet blåbærlyng i dag, syns det passer så fint sammen med tulipaner! Blir med en gang mye mer dekorativt
Må også vise dere "his and hers" påskepynt her i huset:) Da jeg malte noen små påskeegg, hang jeg dem til tørk på et smykketre. Og det var bare ment som tørkestativ fra min side. "Å stilig, minimalistisk og tøft!" sa Mannen i mitt liv. Veeeel, sa jeg. Jo, slik måtte vi ha det , sa han. Jeg; ikke helt fornøyd. Så jeg myknet det hele opp med noen fugler ;) Jo, greit nok det, sa han. Så da kom vi til enighet om èn pyntegjenstand i allefall:) Kanskje ikke den fineste påskepynten, men syns Mannen i mitt liv også bør ha noe å si her hjemme. Så her er "his and hers"- påske tre :


Jeg fikk en gledelig gjensyn med en etterlengtet sjokolade i dag!!jippi den er tilbake:)Husker at den var for 10-12 år siden. Og siden har jeg ikke sett den, før i dag!Nemlig denne:"Perfekt å dele"....tja vet ikke helt. I så mange år uten, så spørs det om gjensynsgleden må nytes alene:)
Ønsker alle en god og glad påske!! :)
Klem

2 kommentarer:

tinemor sa...

Den appelsinsjokoladen får jeg aldri nok av!!
Synd de bare selger den i påsken....
Nei, ingen merke på ballerinaen, desv.
Nyt dagen
:-)

Siren sa...

Jøss så fin header du har...skikkelig flott! Så fint det ble med vaskemiddelet i norgesglassene...Jeg har nettop også holdt på med norgesglass...limt band rundt og festet på bilder. Ha en fin kveld! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...