søndag 29. mars 2009

Søndag og sol :)

I dag våknet vi til snøkledte marker, sola hadde en lat søndagsmorgen, men våknet etterhvert og forviste Kong Vinter sakte men sikkert bort!
Se sola skinner i vinduskarmen..og katta maler som aldri før....trallallala...:)
Man trenger ikke sjablonger eller mønstertapet når sola skinner på gardinene:

Det ble litt ting med med hjem fra loppemarked i går. Føler man går litt i transe når man er på slikt. Enset ikke så mye av det som skjedde rundt meg, bare huket tak i det jeg kunne tenkt meg og kjøpte uten helt å tenke over kjøpet. Men er så billig uansett, så er ikke noe krise om det ikke blir brukt. Men syns likevel at det ble fine ting som ble med hjem, så de blir nok brukt!
Fikk litt småting til 10 og 5 kr stk:
En liten sølvskål, to sølvstaker til tynne lys og en glasslysestake.
Noen rammer, til 20 kr stk. Er uskikker på fremtiden til disse, om jeg skal spraylakkere dem hvite eller sølv, eller om jeg skal ha de slik de er....
Syns bildene heller ikke var så verst, de store iverfall.
Noen blondegardiner, som skal bli lampeskjerm, duk og Tildaskjørt :) En hvit stettskål og et kakefat på stett.
En stol ble også med hjem, men den har jeg ikke tatt bilde av. Den ligger i bilen enda.
Nå skal jeg ut å nyte sola!
Ha en fin søndag:)


1 kommentar:

Camilla, Casa de Bach sa...

Mange fine loppis-funn her! Gleder med til sesongen begynner her snart oxo!

Hilsen camilla ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...