tirsdag 17. mars 2009

Må snart en tur på Cinematografen

Ingen har vel kommet unna Stieg Larsons ulidelig spennende triologi om Lisbeth Salander og Mikael Blomkvist?? Det er noen geniale bøker, klarte ikke å legge dem fra meg! Og nå har det blitt laget film!! "Menn som hater kvinner" heter den første boken og den første filmen! Den skal jeg se! Spennende å se om personene i bøkene ser slik ut som en har forestilt seg, man danner seg jo bilder utifra hva man leser!

En annen film som er aktuell nå er også basert på bøker som jeg har lest : "Confessions of a Shopaholic" Kjente meg igjen i de bøkene til tider, selv om de ofte satt shoppingen litt på spissen. Men som hovedpersonen i bøkene klarer ikke jeg heller å legge fra meg noe om det er noe jeg liker. Og ofte har det ført til mange bomkjøp, men noen av de spontankjøpene er også mine favoritter!

Så da spørs det ikke om jeg må ta turen til kinoen!Og en god unnskyldning til å kjøpe seg smågodt midt i uken! :D
ÅÅÅ, ble rørt når jeg så på Da damene dro i kveld,det er en nydelig serie!Nå er det Frustrerte Fruer folkens, tudeliduuuu!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...