søndag 8. mars 2009

Helgas blomster

Blomster er et nødvendig accessoar i ethvert hjem syns jeg, blomster er like mye interiør som enhvert annet nips! Mamma kjøper friske blomster hver fredag, det samme gjør svigermor. Denne tradisjonen har jeg også fulgt opp. Ingenting er så herlig som å pynte opp hjemmet med blomster etter helgavasken, det er blomstrene jeg mente var herlig med det, ikke vasken ;) Blomstrene er prikken over den berømte ièn! Denne fredagen fikk jeg noen nydelige lyslysrosa tulipaner med svigermor til å pynte til helga med. Nydelige og sarte i fargen var de:
Slik så de ut på lørdagen, lys rosa. Men i dag har tulipanene fått litt mer farge i kinnene

Tulipanene mine har gått fra blekrosa til rosa over natten, de ble enda finere enn de var da de kom i hus :) Kanskje noe nytt på tulipanfronten?en Kamelontulipan? Stilig! Skifter farge etter været kanskje? Idag skinte sola hos oss, kanskje derfor? :)


Ellers i kveld har jeg tatt symaskina fatt igjen, og produsert siklesmekker! Lille Spurven vår er tett i nesa og med det følger endel sikkel og slev, så det går hardt på smekkene hennes! Nå har vi litt ekstra på lager!
Da blir det natta fra meg, workywork i morgen tidlig!!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...